Autogaz Łódź: instalacje gazowe do wszystkich marek i typów samochodów.
Samochodowe instalacje gazowe marki BRC dzielimy na dwie grupy:
1. Sekwencyjnego wtrysku gazu fazy lotnej:
SEQUENT 24.11 jest najnowszym i zarazem najnowoczeoeniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej powstałym na bazie doskonale znanego i sprawdzonego systemu SEQUENT 24. Przeznaczony jest do samochodów 3 i 4 cylindrowych wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny. Głównym elementem SEQUENT 24.11 koordynującym i odpowiedzialnym za prawidłową pracę instalacji gazowej jest nowa centrala gazowa SQ 24.11 która poprzez odpowiednie oprogramowanie oraz bezpooerednią współpracę z centralą benzynową steruje całym procesem sekwencyjnego przełączania wtryskiwaczy gazowych. Centrala ta została wyposażona w nowe funkcje:
Podobnie jak we wcześniejszych systemach BRC typu SEQUENT zastosowano listwę RAIL BRC, która zasila pod ciśnieniem najnowsze wtryskiwacze BRC. Wtryskiwacze BRC nowego typu cechuje bardzo duża dokładność oraz szybkość wtryskiwania gazu - są one stosowane między innymi w zestawach SQ P&D montowanych na liniach technologicznych w fabrycznie nowych samochodach.
Dozowanie gazu odbywa się z maksymalną dokładnością, albowiem każdy wtryskiwacz obsługuje wyłącznie jeden cylinder. Otwarcie wtryskiwaczy gazowych i wtryskiwanie mieszanki odbywa się dokładnie w tym samym czasie jak w przypadku wtryskiwaczy benzynowych, które podczas jazdy na gazie zostają odłączone. Reduktor Genius wyposażony jest w czujnik temperatury wody, którego wskazania umożliwiają samoczynną zmianę zasilania z benzyny na gaz po osiągnięciu odpowiedniej temperatury pracy silnika. Umieszczenie czujnika ciśnienia gazu w listwie RAIL umożliwia natychmiastową korektę ilości spalanego paliwa.
Dzięki doskonałej integracji systemu gazowego z benzynowym, nie ma różnic pomiędzy jazdą na gazie a jazdą na benzynie. Dodatkowo mamy pełną kontrolę nad emisją zanieczyszczeń poprzez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora - system spełnia normy emisji spalin EURO IV i V.
Zamontowanie tego systemu, prócz korzyści finansowych w postaci zmniejszonych wydatków podczas tankowania, przyniesie również ulgę dla środowiska.
PRZYKŁADOWY SCHEMAT ELEKTRYCZNY SEQUENT 24.11 LPG DO POJAZDÓW 4 CYLINDROWYCH
UWAGA: Należy uważać na samochody, w których producent nie zezwala lub nie poleca odłączania akumulatora w celu uniknięcia zmian w systemie alarmowym. Nigdy nie używać lutownic podłączonych do akumulatora samochodu. Wszystkie lutowania wykonywać z użyciem odpowiednio zabezpieczonej cyny. Umieścić instalacje elektryczne BRC w miejscu dobrze wentylowanym, z dala od źródła ciepła i wody. Zaleca się izolowanie niepodłączonych kabli centralki BRC. BRC zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym schemacie bez koniecznooeci powiadamiania. Zaleca się sprawdzanie czy posiadana wersja jest ostatnio zmodyfikowaną wersją schematu BRC.
Części składowe SEQUENT 24.11 (przykład):
Zbiornik z oprzyrządowaniem:
Alba jest najnowszym systemem wtrysku gazu BRC w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów 3 i 4 cylindrowych wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny. Jest tańszą alternatywą bardzo dobrze znanego i sprawdzonego na polskim rynku systemu SQ 24.11. Jest rozwiązaniem łączącym w sobie wysoką jakość włoskich komponentów BRC z atrakcyjną ceną odpowiadającą polskim realiom.
W skład systemu wchodzi: sterownik gazowy ALBA, Reduktor Genius, listwa wtryskowa Alba wraz z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu, elektrozawór gazowy ET98, wiązka elektryczna, przełącznik micro oraz filtr fazy lotnej.
Za prawidłową pracę systemu odpowiada nowoczesny technologicznie sterownik gazowy ALBA z 16 bit 32 Mhz mikroprocesorem, który zbiera sygnały poszczególnych czujników, przetwarza je, a następnie precyzyjnie steruje elementami wykonawczymi systemu. Dzięki temu mieszanka dostająca się do cylindrów ma odpowiedni skład chemiczny dostosowany do aktualnego zapotrzebowania silnika samochodu - dobierany jest zarówno na podstawie informacji o czasie wtrysku benzyny jak też i do bieżących korekcji sterownika benzynowego podczas jazdy na gazie. Sterownik jest umieszczony w szczelnej plastikowej obudowie odpornej na temperatury panujące wewnątrz komory silnika, jest małych rozmiarów co w zasadniczy sposób ułatwia jego montaż.
ALBA jest obsługiwana za pomocą programu SEQUENT z możliwością zarówno programowania na postoju jak też i na trasie.
System ten podobnie jak SQ 24.11 posiada dodatkowe funkcje, które umożliwiają jego montaż w nowych samochodach:
- Funkcja Warm Up Injector - podgrzewania wtryskiwaczy gazowych podczas pracy na benzynie, przed pierwszym przełączeniem się na gaz.
- Funkcja VSR - dotryskiwania małej dawki benzyny podczas jazdy na gazie w celu zabezpieczenia gniazd zaworowych przed wypaleniem -
dotyczy silników borykających się z tym problemem.
- Funkcja START&STOP - wyłączania oraz ponownego zapalania silnika podczas postoju samochodu na skrzyżowaniu - samochód musi być
wyposażony w tą funkcję fabrycznie.
W systemie tym zastosowano nową listwę wtryskową Alba, która została opracowana i przetestowana przez techników BRC. Listwa ta w powiązaniu z odpowiednią wielkością dysz i reduktorem Genius Max jest w stanie obsłużyć samochód o mocy do 160kW (217kM).
ALBA jest systemem zarówno prostym w montażu, programowaniu oraz obsłudze.
System spełnia rygorystyczne normy emisji spalin Euro IV, oraz Euro V.
PRZYKŁADOWY SCHEMAT ELEKTRYCZNY KIT ALBA LPG DO POJAZDÓW 4 CYLINDROWYCH
UWAGA: Należy uważać na samochody, w których producent nie zezwala lub nie poleca odłączania akumulatora w celu uniknięcia zmian w systemie alarmowym. Nigdy nie używać lutownic podłączonych do akumulatora samochodu. Wszystkie lutowania wykonywać z użyciem odpowiednio zabezpieczonej cyny. Umieścić instalacje elektryczne BRC w miejscu dobrze wentylowanym, z dala od źródła ciepła i wody. Zaleca się izolowanie niepodłączonych kabli centralki BRC. BRC zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym schemacie bez koniecznooeci powiadamiania. Zaleca się sprawdzanie czy posiadana wersja jest ostatnio zmodyfikowaną wersją schematu BRC.
Części składowe KIT ALBA (przykład):
Zbiornik z oprzyrządowaniem:
SEQUENT 32 jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów 3- i 4-cylindrowych wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny. Jest on rozwinięciem bardzo dobrze znanego i sprawdzonego na rynku systemu SEQUENT 24.11, poprzez rozbudowanie możliwości technicznych jednostki sterującej, zachowując tym samym spójne komponenty oraz prosty montaż i programowanie.
Głównym elementem systemu SEQUENT 32, a zarazem innowacją w systemie jest całkiem nowa centrala gazowa SQ 32 z wbudowanym microprocesorem 16bit 64MHz. Dzięki szybszemu microprocesorowi współpraca z centralą benzynową jest jeszcze lepsza, a tym samym zwiększają się możliwości programowania systemu. System jest konfigurowany za pomocą programu BRC Calibration Tool. W SQ 32 mamy pełne sekwencyjne przełączanie wtryskiwaczy gazowych. Centrala gazowa została wyposażona w następujące funkcje:
Dodatkową opcją w systemie jest możliwość awaryjnego uruchomienia silnika na LPG w sytuacji awarii układu benzynowego - ilość uruchomień została ograniczona do 5 razy.
Podobnie jak we wcześniejszych systemach typu SEQUENT zastosowano sprawdzone elementy takie jak:
Reduktor Genius MB lub Genius MAX wyposażony w czujnik temperatury wody, listwę RAIL z wtryskiwaczami
nowego typu, cechującymi się bardzo dużą dokładnością oraz szybkością podczas wtryskiwania gazu
wraz z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu, która jest mierzona w czasie rzeczywistym. Z nowości oprócz centrali
gazowej SQ 32 zastosowano nowy przełącznik Micro z wbudowanym buzzerem. System jest również dostępny
w wersji z OBD.
System SEQUENT 32 może być montowany do samochodów z normą emisji spalin EURO V oraz EURO VI.
Dzięki doskonałej integracji systemu brak jest różnic pomiędzy jazdą na gazie a jazdą na benzynie. Dodatkowo mamy pełną kontrolę nad emisją zanieczyszczeń.
PRZYKŁADOWY SCHEMAT ELEKTRYCZNY SEQUENT 32 LPG DO POJAZDÓW 4-CYLINDROWYCH
UWAGA: Należy uważać na samochody, w których producent nie zezwala lub nie poleca odłączania akumulatora w celu uniknięcia zmian w systemie alarmowym. Nigdy nie używać lutownic podłączonych do akumulatora samochodu. Wszystkie lutowania wykonywać z użyciem odpowiednio zabezpieczonej cyny. Umieścić instalacje elektryczne BRC w miejscu dobrze wentylowanym, z dala od źródła ciepła i wody. Zaleca się izolowanie niepodłączonych kabli centralki BRC. BRC zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym schemacie bez koniecznooeci powiadamiania. Zaleca się sprawdzanie czy posiadana wersja jest ostatnio zmodyfikowaną wersją schematu BRC.
Części składowe SEQUENT 32 (przykład):
Zbiornik z oprzyrządowaniem:
System SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI) jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z bezpooerednim wtryskiem benzyny (np: FSI, GDI).
Powstał on na bazie sprawdzonej i znanej rodziny systemów SEQUENT, zachowując ich główne cechy tj. spójne komponenty oraz prostotę montażu i programowania. System SDI został opracowany indywidualnie dla danego typu silnika. Stosowany jest do samochodów 4 cylindrowych wolnossących lub turbodoładowanych o mocy max. do 200 kW (272 KM).
Innowacją w tym systemie jest centrala sterująca SDI, która łączy w sobie funkcję emulacji oraz okresowego włączania wtryskiwaczy benzynowych zapewniając ich chłodzenie i tym samym zapobiegając przed uszkodzeniem.
Programowanie systemu SDI polega na wgraniu gotowej mapy opracowanej specjalnie dla danego modelu silnika.
W systemie zastosowano nowe okablowanie SDI, nowy przełącznik sensorowy SDI, wtryskiwacze BRC wraz z listwą RAIL oraz Reduktor Genius MB lub Genius Max (do wyboru w zależności od mocy silnika).
SDI steruje wszystkimi fazami funkcjonowania silnika począwszy od wolnych obrotów a skończywszy na pracy w skrajnych warunkach, zapewniając maksymalny poziom kompatybilności dla każdego rodzaju paliwa.
System ten charakteryzuje się dużą niezawodnością i prostotą obsługi, gdyż przełączanie z benzyny na gaz następuje samoczynnie po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury pracy. Sequent Direct Injection spełnia najbardziej rygorystyczne normy emisji spalin, przez co jest przyjazny dla oerodowiska.
ZASTOSOWANIE:
Silniki benzynowe wolnossące oraz turbodoładowane, 4 cylindrowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU SDI:
Reduktor GENIUS MB, centrala sterująca Sequent SDI, elektrozawór gazowy Et98, okablowanie centrali SDI, przełącznik nowego typu, listwa Rail BRC z zintegrowanym czujnikiem temperatury, wtryskiwacze BRC, filtr fazy lotnej FJ, rurka miedziana D-6, przewody gazowe, przewód wodny oraz elementy montażowe.
FUNKCJE:
Samoczynne przejście z benzyny na gaz po osiągnięciu właoeciwej temperatury płynu chłodzącego. Pełna integracja centrali gazowej z benzynową.
NORMY:
System spełnia normy emisji spalin EURO IV.
ZALETY:
KONFIGURACJA:
Za pomocą komputera PC.
PRZYKŁADOWY SCHEMAT ELEKTRYCZNY SEQUENT DIRECT INJECTION LPG DO POJAZDÓW 4 CYLINDROWYCH
UWAGA: Należy uważać na samochody, w których producent nie zezwala lub nie poleca odłączania akumulatora w celu uniknięcia zmian w systemie alarmowym. Nigdy nie używać lutownic podłączonych do akumulatora samochodu. Wszystkie lutowania wykonywać z użyciem odpowiednio zabezpieczonej cyny. Umieścić instalacje elektryczne BRC w miejscu dobrze wentylowanym, z dala od źródła ciepła i wody. Zaleca się izolowanie niepodłączonych kabli centralki BRC. BRC zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym schemacie bez koniecznooeci powiadamiania. Zaleca się sprawdzanie czy posiadana wersja jest ostatnio zmodyfikowaną wersją schematu BRC.
Części składowe SEQUENT SDI (przykład):
Zbiornik z oprzyrządowaniem:
System SEQUENT PLUG&DRIVE jest najnowszym i najbardziej rozwiniętym systemem gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny.
Powstał on na bazie znanych i sprawdzonych podzespołów rodziny systemów SEQUENT tj: reduktora Genius MB, wtryskiwaczy BRC wraz z listwą RAIL oraz przełącznika MICRO. Nowość stanowią: centrala gazowa PLUG&DRIVE oraz czujnik ciśnienia i temperatury gazu umieszczony na listwie RAIL.
Na szczególną uwagę zasługuje centrala gazowa PLUG&DRIVE charakteryzująca się bardzo dobrą komunikacją z centralą benzynową, umożliwiając tym samym odczytywanie szeregu ważnych parametrów takich jak: masa przepływającego powietrza, temperatura powietrza, temperatura płynu chłodzącego, obroty silnika, adaptacja krótko i długo terminowa mapy mieszanki paliwowej. Dzięki tym danym centrala gazowa może bardzo precyzyjnie sterować całym systemem i dawkować LPG. Komunikacja centrali gazowej z benzynową pozwala również na odczytywanie i kasowanie powstałych w trakcie eksploatacji błędów. Funkcja umożliwia także selekcje tych błędów na “mniej i bardziej istotne” dla pracy silnika - o powstałych błędach informuje kierowcę migająca dioda na przełączniku Micro.
System SEQUENT PLUG&DRIVE wyposażony jest w następujące strategie: pracy na zimnym silniku, przyśpieszania, zwalniania oraz pracy w pełnym obciążeniu.
Nowooecią w tym systemie jest możliwość awaryjnego uruchamiania silnika na gazie. Opcja ta została jednak ograniczona przez producenta do pięciu powtórzeń, uniemożliwiając jej nadużywanie. Funkcję tą można aktywować na nowo w serwisie.
System P&D charakteryzuje się bardzo wysokim stopniem zintegrowania sterowania wtryskiem LPG z fabrycznym układem zasilania silnika - jest on montowany w fabrycznie nowych samochodach różnych marek, na przykład: CHEVROLET, CITROEN, PEUGEOT.
Połączenie układów sterowania wtryskiem benzyny i gazu, umożliwia pełną kontrolę nad emisją zanieczyszczeń poprzez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora. System P&D spełnia normy emisji spalin EURO IV.
ZASTOSOWANIE:
Silniki benzynowe wolnossące oraz turbodoładowane, 3, 4, 5, 6 i 8 cylindrowe z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny.
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU P&D:
Reduktor GENIUS MB, centrala sterująca P&D, elektrozawór gazowy Et98, okablowanie, przełącznik Micro, listwa Rail BRC wraz z zintegrowanymi czujnikami ciśnienia i temp. gazu, wtryskiwacze BRC, filtr fazy lotnej, przewody gazowe, przewód wodny oraz elementy montażowe.
FUNKCJE:
Samoczynne przejście z benzyny na gaz po osiągnięciu właściwej temperatury płynu chłodzącego. Pełna integracja centrali gazowej z benzynową.
NORMY:
System spełnia normy emisji spalin EURO IV oraz może współpracowaæ z EOBD.
KONFIGURACJA:
Za pomocą komputera PC.
SCHEMAT POŁĄCZEŃ CZĘŚCI ELEKTRYCZNYCH SEQUENT PLUG&DRIVE LPG WTRYSK ELEKTRONICZNY WIELOPUNKTOWY
UWAGA: Należy uważać na samochody, w których producent nie zezwala lub nie poleca odłączania akumulatora w celu uniknięcia zmian w systemie alarmowym. Nigdy nie używać lutownic podłączonych do akumulatora samochodu. Wszystkie lutowania wykonywać z użyciem odpowiednio zabezpieczonej cyny. Umieścić instalacje elektryczne BRC w miejscu dobrze wentylowanym, z dala od źródła ciepła i wody. Zaleca się izolowanie niepodłączonych kabli centralki BRC. BRC zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym schemacie bez koniecznooeci powiadamiania. Zaleca się sprawdzanie czy posiadana wersja jest ostatnio zmodyfikowaną wersją schematu BRC.
Części składowe SEQUENT P&D (przykład):
Zbiornik z oprzyrządowaniem:
2. Tradycyjne (mieszalnikowe):
System Lambda JUST stosowany jest do instalacji w samochodach z jedno i wielopunktowym wtryskiem paliwa, wyposażonych w sondę lambda oraz katalizator. JUST to system skonstruowany, aby sprostać nawet najbardziej wymagającym jednostkom benzynowym. Dzięki zastosowaniu w centrali sterującej mikroprocesora, możliwości operacyjne systemu są znacznie bogatsze. Just jest określany przez specjalistów z branży jako najlepszy produkt w swojej kategorii systemów sterowania do II generacji instalacji LPG i CNG.
NORMY: System spełnia normy emisji spalin EURO 4 oraz może współpracować z EBOD
SKŁAD SYSTEMU:
FUNKCJE:
System posiada emulację sondy lambda, zarówno stałą jak i zmienną z pełną ich regulacją, odcięcie pamięci, odcięcie CHECK. Just działa w 6 - trybach pracy: ekonomicznym, sportowym, cut-off, minimum, pompowanie, odcięcie, płynna regulacja przełączania benzyna - gaz, aktualizacja TPS, płynna regulacja ustawienia pełnego wskazania poziomu gazu w zbiorniku, samodiagnoza systemu, automatyczne kasowanie błędu przy pracy silnika na gazie.
ZALETY:
KONFIGURACJA:
System Lambda Just ustawiany i konfigurowany jest za pomocą elektronicznego testera Diagnostic BOX, oraz komputera PC.
PRZYKŁADOWY SCHEMAT POŁĄCZEŃ JUST
dla samochodu Volkswagen Golf 4 1.4i 16V
Wykaz przykładowych elementów do instalacji Lambda Just
Części składowe Lambda Just
Części dodatkowe
Oprzyrządowanie zbiornika
System Lambda Blitz stosowany jest do instalacji w samochodach z jedno i wielopunktowym wtryskiem paliwa, wyposażonych w sondę lambda oraz katalizator. W systemie BLITZ dzięki połączeniu elektronicznej kontroli przepływu gazu poprzez sygnały z sondy lambda oraz wkomponowanym w zestaw elementom mechanicznym możliwe jest idealne dostosowanie mieszanki gazowej potrzebnej silnikowi do procesu spalania.
System BLITZ jest stosowany przez długie lata i mimo wielu zmian stosowanych przez producentów samochodów nadal może sprostać ich wymaganiom.
NORMY:
System spełnia normy emisji spalin EURO 2
RODZAJE:
System BLITZ dostępny jest w dwóch odmianach pod względem pojemności przepływu gazu "S" i "L", oraz zróżnicowany jest dla samochodów z sondą pracującą w zakresie od 0-1V i 0-5V.
SKŁAD SYSTEMU:
FUNKCJE:
System posiada emulację sondy lambda, zarówno stałą jak i zmienną z pełną ich regulacją, odcięcie pamięci, odcięcie CHECK, wyświetlanie pełnego wskazania poziomu gazu w zbiorniku.
ZALETY:
KONFIGURACJA:
System Lambda Blitz ustawiany i konfigurowany jest za pomocą elektronicznego testera Diagnostic BOX.
PRZYKŁADOWY SCHEMAT PODŁĄCZEŃ LAMBDA BLITZ
dla samochodu Skoda Felicia 1.3i
Wykaz przykładowych elementów do instalacji Lambda Blitz:
Części składowe Lambda Blitz
Części dodatkowe
Oprzyrządowanie zbiornika
System Lambda Just Junior jest najnowszym systemem BRC drugiej generacji przeznaczonym od samochodów z jedno lub wielopunktowym wtryskiem paliwa wyposażonych w sondę lambda oraz katalizator. System ten powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie grona klientów szukających tańszych rozwiązań w dziedzinie systemów II generacji.
W systemie tym mamy zastosowany nowoczesny mikroprocesor, którego możliwości techniczne są w stanie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.
Lambda Just Junior posiada 7 trybów pracy, które sam wybiera w zależności od tego w jakim stadium pracy jest silnik. Jego zasadniczą zaletą jest dopasowanie się do trybu jazdy kierowcy np. podczas jazdy spokojnej system pracuje jako ekonomiczny, w przypadku jazdy dynamicznej tryb jazdy sportowej. System Lambda Just Junior ma możliwość współpracy z każdą centralką wtryskową sterującą procesem przełączania z benzyny na gaz od których zależy także wskazanie ilości gazu w zbiorniku (pełne wskazanie czy też wskazanie rezerwy).
System ten charakteryzuje się niską awaryjnością, szybkim montażem, prostotą w programowaniu, oraz co jest najważniejsze jest oszczędny w spalaniu i dorównuje jakością znanym już systemom BLITZ i JUST. System ten jest w atrakcyjnej cenie co czyni go bardziej dostępnym dla kieszeni zwykłego klienta.
NORMY:
System spełnia normy emisji spalin EURO 2.
SKŁAD SYSTEMU:
FUNKCJE:
KONFIGURACJA:
System JUST JUNIOR ustawiany i konfigurowany jest za pomocą komputera PC lub centralką gazową.
PRZYKŁAD PODŁACZENIA SYSTEMU JUST JUNIOR
Części składowe Just Junior
Zbiornik z oprzyrządowaniem
Instalacje gazowe firmy BRC to jedne z najbardziej precyzyjnych instalacji gazowych dostępnych na polskim rynku. Ekologiczne systemy BRC posiadaja dwuletnią gwarancje bez limitu kilometrów. Sekwencyjne instalacje gazowe BRC występują jako najbardziej popularne w Polsce zestawy: Sequent 24.11, Sequent Plug&Drive.
Najnowsze centrale obsługuje oprogramowanie Plug & Drive lub BRC Calibration Tool.
Sequent 24.11 to sekwecyjne instalacje gazowe, stosowane w autach z silnikami 3 i 4 cylindrowymi. Sterownik oferuje nowe funkcje takie jak dotryskiwanie małej ilości benzyny w trakcie jazdy na gazie mające na celu zabezpieczenie gniazd zaworowych przed wypaleniem, podgrzewanie wtryskiwaczy podczas pracy na benzynie na zimnym silniku oraz funkcję umożliwiającą wyłączanie silnika podczas postoju i ponowne uruchomienie go na gazie (START & STOP).
Wykaz komponentów instalacji gazowej BRC Sequent 24.11 wraz z numerami homologacji:
Sequent Plug&Drive przeznaczony jest do silników z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny, montowany przeważnie w silnikach 3, 4, 6 i 8 cylindrowych. Sterwonik gazowy komunikuje się z centralą benzynową za pomocą portu EOBD, czytając takie parametry jak masa przepływającego powietrza, temperatura powietrza, temperatura płynu chłodzącego, obroty silnika, adaptacja krótko i długo terminowa mapy mieszanki paliwowej i inne. Dzięki takim informacjom dawkowanie LPG jest bardzo precyzyjne.
Wykaz komponentów instalacji gazowej BRC Sequent Plug&Drive wraz z numerami homologacji:
Zminiaturyzowany mikroprocesorowy sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-4 Plus, powstał na bazie sprawdzonego i niezawodnego układu STAG-300 Plus. Zmodernizowany sterownik wyposażony jest w unowocześnione oprogramowanie z dodatkową mapą graficzną 3D, umożliwiającą precyzyjną regulację wtrysku gazu w zależności od prędkości obrotowej silnika.
czytaj ulotkęQbox Plus zaawansowany technologicznie sterownik, o rozbudowanej funkcjonalności, który daje możliwość idealnego dostrojenia instalacji autogazu praktycznie w każdym samochodzie. Qbox Plus stworzony na bazie sprawdzonych sterowników z rodziny STAG-4 i STAG-300. Przeznaczony jest do pojazdów z 4-cylindrowymi silnikami z pośrednim wtryskiem paliwa.
czytaj ulotkęGoFast to wszechstronny sterownik przeznaczony do montażu w większości samochodów (sekwencja, pół-sekwencja, ”full group”). Urządzenie zostało zaprojektowane z myślą o jak największym uproszczeniu całej instalacji i znaczącym skróceniu czasu potrzebnego na montaż wraz z kalibracją systemu. Stworzony sterownik oparty jest na 32 bitowym procesorze...
czytaj ulotkę